Underbara vinter!

Snart ska jag och Nina promenera till Smålänningen och spendera pengar. Himla mysigt. Jag kan inte skriva vad vi ska spendera pengarna på, då alla födelsedagar börja hopa sig. Och idag är jag ledig. Det blir en sån där mysdag hela dagen. Och snö är det ute. Helt underbart ju. Jag påminns varje år av hur mycket jag älskar snö och trivs med den. Enda problemet är ju bilkörningen, men om jag slipper den så är ju vintern bara sååå underbar. Dessutom har jag jobb kvar här uppe till årets slut. Fantastiskt! Jag gillar läget med allt just nu. Allt känns liksom som att det börjar stabiliseras och jag stormtrivs med det.

Men, nu ska vi snart ut i vintervädret. Tjing så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0