Behövde skriva av mig lite.

Nu är jag på jobbet. Med andra ord är detta ett förinlagt inlägg. För säkerhetsskull klargör jag detta varje gång så att inga missförstånd uppstår. Förhoppningsvis har jag det bra på jobbet. Oftast är det ju så, så varför inte ikväll också?

Om två timmar slutar jag. Denna vecka är egentligen en katastrofvecka. Ikväll är det Desperate Housewives. Jag jobbar. På söndag går reprisen. Då jobbar jag. KATASTROF! Förstår ni min olyckliga känsla liksom? Usch för vecka 3. Alltså det är jobbvecka 3. Men som vanligt löser sig allt på något vis. Och kom inte med något förslag som att spela in, för så naiv är jag inte så att jag inte tänkt på det. Men det finns ingen som kan göra det åt mig i nuläget. Okej? Det finns på internet, så då löser det sig så, i värsta fall.

Nåja, det var allt jag hade att säga. Behövde skriva av mig lite. Man ska må bättre efteråt har jag hört, när man liksom får ta ut sina känslor.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0