De sista sakerna skall hämtas.

Sovmorgon idag, ja. Gott det. Gick upp vid halv åtta, och det är skönt. Har även hunnit med mitt Café på Facebook, så det är under kontroll.

Idag tänkte jag ockupera Ninas förråd med mina sommardäck så att jag (den där sega) kan hämta de sista sakerna ute i Hamra imorgon. Annars hade inte allt fått plats i bilen. Det är ju supernormalt att köra runt med fyra sommardäck i bagaget liksom. Men imorgon ska det sista hämtas i Hamra. Jag vet inte hur många gånger ni fått läsa att det är "de sista sakerna". Men jag tror att detta är det sista i alla fall. Jag hoppas på det. Men det är otroligt vad man har grejer. Så tror man att "nej är inte så mycket jag har". Men jodå, har tappat räkningen på hur många lass jag kört hem. Ändå har jag lämnat alla stora saker som: köksmöblemang, soffa, TV. Nåja, jag får la ha en utrensning framöver. Men snart (LÄS: när jag vinner på lotto) köper jag mig ett hus där allt får plats ändå!

Tjing!

ps, jag jobbar kväll idag, därför jag är hemma nu. Så ni inte tror att jag "skolkar" från jobbet. -Det heter väl för övrigt inte skolka i så fall, vad kallas det då? Att man skiter i det? Äsch, vad vet jag... Och hur kommer jag in på allt sånt här och bara fortsätter spinna vidare? Jag har inte tid med detta, så nu säger jag: hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0