5 och ½ halv timme.

Om fem och en halv timme ska jag ringa veterinären. Hur ska jag orka vänta så länge? Det får "helt enkelt" gå i alla fall. Det är det enda jag tänker på. Och hur Prosit mår. Hoppas verkligen att han mår bra. Fast det tror jag. De verkar ju så himla snälla och goa nere i Hässleholm.

Nåja, dags för att göra sig i ordning inför jobbet. Trött som en gnu är jag men jag har inte nackspärr. Sov ju dåligt igår och har ont i halva nacken och enda ner i höger arm. Ont har jag fortfarande, men inte nackspärr. Pjuh. Å andra sidan har jag hellre ont om det medför att Prosit har mindre ont. Då är det helt okej.

Vi hörs lite senare.

Kommentarer
Postat av: heidi albin

hoppas du har katten försäkrad. Och dom är inte s gulliga som dom framstå. kommer aldrig sätta min fot där inne om det är ej akut.

2010-10-06 @ 07:54:52
Postat av: Emma och Bea

Hejhej ville bara säga att vi har en tävling på våran blogg där du kan vinna färglinser :D !



Var gärna med

Lycka till! / Emma och Bea

2010-10-06 @ 13:01:28
URL: http://tjugotredje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0