Banken avklarad.

Och nu var banken fixad. En stor ros till Nordea (som jag egentligen inte har) som hjälpte mig omedelbums. Hon i receptionen hade aldrig varit med om dess like. Att en check blir adresserad till fel person och med olika namn i. Nåja, hon skulle sköta allt. För jag ville inte ta ut checken, betala femtio spänn (!) och sedan skicka tillbaka pengarna. Varför skulle jag vilja betala femtio spänn för något som jag är oskyldig till? Nej, nej. Men hon kopierade allt och sa att hon skulle reda ut det. DET kallar jag service.

Nu borde jag äta något, innan jobbet. Men vad? Vågar jag äta pizzan som är kvar. För det första blir det pizza tre dagar i streck i så fall och för det andra fick jag magknip innan. Men vet inte om det berodde på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0