Dubbelsidig öroninflammation.

Jo, tack. Dubbelsidig öroninflammation var det här, ja. Jag är så tacksam för att jag inte ha fler öron. Ett tredje öra och jag hade skjutit mig själv. Allvarligt. För så ont som jag har haft, det går inte att förklara. Men nu har jag i alla fall fått mitt penicillin, så nu ska här sluta klagas. Nu är jag nöjd, och snart återställd (hoppas jag).

Det gick bra att jobba ändå, två Panodil och smärtan lindrades. Underbart. Men trött är jag, det skall icke förnekas. Efter maten (bacon & ostsås & pasta, som min privata kock Nina tillagar) blir det soffläge för min del. Men tänk vad bra jag snart kommer vara, återställd och allt. Men nu fokuserar vi oss på: 5 dagar utan alkohol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0