Friskare, starkare & gladare.

Snoret rinner, öronen rinner, jag är på bättringsvägen och ikväll är det Desperate Housewives (kunde rimmat om jag orkat anstränga mig). Kan det bli bättre? Just nu är livet ganska gott ändå. Mitt nya projekt jag snart skall inleda är jakten på en karl som vill byta däck på min bil. Just nu har jag ingen ork att jaga, så frivilliga kan lämna en kommentar så är det liksom en hjälp på vägen. Annars startas jakten till helgen.

Förövrigt har dagen varit helt okej. Småont i öronen och tinnitus, men inget som inte går att leva med. Jag räknar med att penicillinet gör verkan imorgon, tredje dagen, så att jag till helgen kan få vara lite piggare. Imorgon är det kvällspass, så jag får sova ut på morgonen.

Glöm nu inte den gyllene regeln: Jag är okontaktbar mellan 21.00 och 22.00. Desperate Housewives går före allt.


Kommentarer
Postat av: Kattfamiljen

Ja latinska namn är coola. Vad betyder Prosit på latin?

Själv har jag planerat att det dagen vi skaffar hund skall den heta Dominus, det betyder herren på latin. Jag tänker dock inte på herren jesus eller nått sånt utan mer bara herren the master liksom haha.

2010-10-19 @ 21:46:15
URL: http://kattfamiljen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0