Ha! Äntligen är jag nöjd.

Så, nu kan endast vänner kontakta mig på Facebook. Skönt. Dessutom har jag rensat bland vännerna. Fem olika kategorier.

  • De jag faktiskt bryr mig om.
  • De jag bryr mig mindre om.
  • Vänner.
  • Barndomsvänner.
  • Klassmate.
Underbart. En del "vänner" tog jag bort, en del la jag under kategorin "De jag bryr mig mindre om". Det är de där osäkra korten, men som ändå aldrig ställer till något väsen. Nu känns det mycket bättre. Nästan som om jag vore en ny människa. Till och med en fredagsfräckis har jag lyckats åstadkomma. Eller, ja det är naturligtvis inte jag som kommer på dem. Det är de gamla vanliga traditionella som de flesta redan hört, men det finns alltid någon som missat. Den publiceras snart.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0