Måste ha is i magen.

God morgon.

Eller ja, förmiddag snart ju. Jag vaknade i chock i morse. Läs inlägget under. Nåja, nu har jag hämtat mig. Jag är så spänd. Idag ska vi få träffa Prosit. Jag är himla glad men samtidigt så nervös. Jag vet ju inte alls vad som kommer hända, om vi får ta hem honom eller inte. Jag ska ringa till veterinären sen. Jag vill ringa nu, men samtidigt inte. Jag vill ju att han ska vara så pigg som möjligt både när jag ringer och när vi kommer dit. Ambivalens i all ära. Men jag ska försöka ha is i magen och vänta med att ringa tills efter Melodikrysset.

Sen måste jag ringa försäkringsbolaget eftersom vi åkte först till Karlshamn och sedan till Hässleholm, så att det inte blir två självrisker. För det är ju samma skada så att säga.

Önska mig lycka till men framför allt; tänk på Prosit, ge honom styrka genom våra tankeförmågor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0