Mys för hela slanten.

Prosit mår superbra igen. Han är hemma och blir bortskämd med mat, godis, skinka och kel. Han har fått vara med på nedervåningen tillsammans med de andra katterna, mamma och lillasyster. Myyys. Jag vill också vara med. Men jag har det mysigt här med Nina också. Jag har tagit ett skönt hett bad och nu sitter vi i soffan och dricker te. Kan det bli bättre? Skulle vara att Prosit skulle varit med då, men förutom det? -Nej, tror inte det, va.

Bilen är också fixad nu. Just nu mjölkar karma mig på pengar. Även att Prosit är försäkrad blir det ju några tusenlappar där, och bilen lägger på några tusenlappar den med. Precis när jag sparat upp ett gäng sedlar, så rycks de ifrån mig. Lite surt är det, men de har i alla fall gått till rätt syfte när det gäller Prosit. Bilar är bara onödiga utgifter. Men ändå är man beroende. Ungefär som karlar.

Nåja, nu ska jag mysa vidare före läggdags. Hörs imorgon mina pinglor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0