Ny dag, en dag närmare friskhet.

God morgon.

Prosit är nog den envisaste katten jag någonsin träffat. Han skulle sova i sängen med mig och mamma i natt, mot alla odds. Det gick verkligen inte att få honom att sova i sin myshörna. Han ville ju ha närhet. Tror ni jag har fått sova mycket? Nej, jag har legat och vakat som en annan hönsmamma eftersom jag var så rädd att han skulle falla ner eller att jag skullat vänt mig på honom. Så vaken-jour i natt, ja. Men bara halva natten. Sedan ville han faktiskt ner, jag lyfte ner honom och han gick på sin specialgjorda låda, åt lite kex, sedan gick han och la sig. Under soffan.

Så, några timmars sömn har jag fått i alla fall. Idag ska jag köra till Karlshamn och hämta medUcin till killen. Inte ett dugg kul, men ett måste.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0