Oro i hela kroppen.

Idag ska Prosit på återbesök. Jag är sååå nervig. Jag är så rädd att de ska säga något som jag inte vill höra. Han är ju himla bra, inget fel på aptiten, han kan stödja på alla ben, han kan rulla runt och verkar inte ha speciellt ont just nu. Dock sa mamma att han ofta går till kattlådan och vill kissa, men att det inte kommer särskilt mycket. Min första tanke var urinvägsinfektion, men vid närmare eftertanke så äter han ju faktiskt antibiotika. Det är det som gör mig orolig. Jag vet inte hur det fungerar på katter, om antibiotikan motverkar alla baciller eller bara vissa, eller om det finns någon speciell för just urinvägsinfektion. Annars undrar jag vad det kan vara. Det är himla oroande. Men till sinnet är ju min kisse pigg. Och är de pigga brukar det vara bra, inget allvarligt, men ändå. Usch. Jag är så orolig över vad det kan vara. Kanske morfinplåstret som gör att han inte conektar med kissighets-känslan eller nåt. Antibiotikan kanske gör honom kissnödig? Please, säg att det inte är något allvarligt. Kan ni alla hålla tummarna? Det gick ju så bra sist...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0