Penicillinkur, please!

God morgon.

Natten har varit ganska okej ändå. Vaknade en gång och fick ta Alvedon, men sen sov jag. Gick fort att göra sig färdig inför jobbet med, så här sitter jag. Ska köra om en kvart ungefär. Kan hela världen hålla tummarna för att doktorn vill träffa mig idag och att jag får penicillin? Det hade varit så bra nu känner jag. Är riktigt trött på att vara förkyld. Men, men, vi får väl se vad de säger. "Hypokondriker!" kanske de skriker åt mig. Vem vet? Men jag rosslar mig fram med hostan, smärtan varken syns eller hörs för övriga, så den stör la inte. Om inte jag gnäller för mycket vill säga. Men en penicillinkur på detta och jag kommer vara mitt vanliga jag igen.

Hörs sen, snäckor. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Modekatt

Tack snällaste :)



Oj då, håller verkligen tummarna för dig för att antibiotika hjälper verkligen men jag fattar inte vad det e med dagens läker som inte vill skriva ut det. Visst jag förstår det att det e inte bra att ta för mycket pga man blir resistent för virus men ändå.....



Krya på dig vännen!Kram

2010-10-18 @ 16:50:34
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0