Prosit är hemma igen.

Nu verkar det fungera igen. Detta skrev jag för en timme sedan:

Blev ni oroliga nu? Nu när jag knappt hört av mig idag menar jag. Det har jag varit. Orolig alltså. Inte för att jag inte har skrivit, nej för Prosit fick sövas idag igen. Men jag tänker låta historien bli kort och säga att han är på väg hem till mamma nu igen. Han hade varit sur, fräst och väsnats inne på sjukhuset, men inte undra på det. De hade ju satt en sån där löjlig strut runt hans nacke. Vem fan hade inte blivit sur då? Den åkte av i bilen. Lille killen.

Nu är det dags för BSF (Bonde söker fru) (så kul med förkortningar liksom). Jag veeet, så kasst, men jag bara måste följa det. Ett tvång jag har. Vi hörs säkerligen under tiden (vilket vi hela tiden gjort via sms eftersom bloggen inte velat publicera't.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0