Prositmys.

Ja, jag har dissat er idag. Jag har kelat med Prosit HELA kvällen. Förutom när jag hjälpt syster med läxan, hämtat henne från cirkusskolan och petat i mig lite mat. Myyys. Jag är så trött nu med, så strax beger jag mig till sängen.

Jag har även skaffat mig ett eget domän idag, men jag fattar inte hur man ska koppla det till bloggen. Lillebror, kom hem, hjälp! Så jag kan få en egen internetadress. Nåja, vi får la se om jag lär mig.

Jag har ett bekymmer till. Hur f*n får man katter att svälja kapslar? Prosit spottar och spottar och efter tredje försöket klibbar ju hela kapseln överallt. På mig, på Prosit, i hans mun (så han inte kan svälja, klibbar fast på kinderna och sånt) så åker den efter ett tag ut i en himla fart och jag får allt innehåll (pulver) i hela handen. Det funkar inte att blanda i kaviar heller. Gaah. Jag blir knasig. Envis katt jag har.

Jag ska ge det ett försök till, sen sängen.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Tutte

När du fått in tabletten i munnen så håller du ihop käftarna och masserar struphuet till han sväljer...

2010-10-08 @ 09:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0