Prosit's sms idag.

Prosit har skrivit flera sms idag. I morse fick jag detta (med risk för stavfel):

"Gomorr! Jag har nu svalt mina medusiner. Morbror är jätteskicklig. Nu äter jag frukost. Baktassarna fungerar utmärkt, och jag har inte morrat en enda gång. Spinn!"

I eftermiddags fick jag följande:

"Mormor kliar jättegott! Hon har säkert hållt på i en halv timme och jag rullar runt på rygg och spinner. Oj, vad jag spinner! Skinka har jag fått. MUMS!"

Det är så skönt att höra hur bra han har det. Nu kan det väl bara gå åt rätt håll? Jag vågar absolut inte ta något för givet längre. Då rasar allt. Det om något har jag lärt mig i mitt hittills tjugofyraåriga liv.

Nu ska jag och Ninis ut en sväng och shoppa mat.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0