Respons vill jag ha.

Ni är ju lika fantasilösa som jag. Här ställer jag frågor i inläggen och ber om tips, men någon respons att välja på går ju jag inte. Angående nedan inlägg om att hitta ett nytt beroende fick jag ett förslag. GHB. Hur ska jag kunna välja ett BRA beroende om det endast finns ETT förslag? Ni är så många fler, så tillsammans kan ni väl inte vara lika fantasilösa som jag? Min matematik har talat. Hädan efter när jag ber om något, förväntar jag mig respons, okej?

Okej, nog med gnället. Nu är det dags att tagga ner. Lugna sig och inta sovställning. Imorgon är det work igen, men eftermiddag. Skönt när man slipper bli väckt av en klocka.

Men, bara för att testa er, vilket mår man bäst av: äta en hel Marabou chokladkaka eller en hel påse chips?


Kommentarer
Postat av: Linus

jag mår iaf bäst av en påse chips...

2010-10-20 @ 22:18:51
Postat av: Laila

Chokladen med dajmkulor

2010-10-21 @ 21:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0