Sjukling här.

Jag har inte sovit en blund inatt. Jag undrar om detta hänt förr. Jag svettas, jag fryser om vartannat och det finns inget mellanläge. Svart & vitt bara. Antingen är jag dyngsur av svett eller huttrar jag och hackar tänder. Bihålorna tar kål på mig. Halsen gör ont, så ont att det även gör ont i nacken. Jag hostar så jag får ont i magen. Och jag menar inte vanligt ont, utan riktigt ont har jag. Jag tror det är såhär man känner efter att en långtradare med extrasläp kört över en. Nina bjussar på te och jag ligger i soffan, och håller på att dö (känns det som).

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag gillar din tattoo, den va grym !

2010-10-13 @ 14:24:37
URL: http://www.specialme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0