Småhets mot karlarna.

Tills nu (från och med att jag gick upp klockan sju imorse eftersom det var två pigga, leksugna och ettriga katthanar inne i sovrummet) har jag orkat och klarat av att:

  • Duscha
  • Besiktiga bilen (den gick igenom, woho!)
  • Dricka te med Angelika
  • Äta bacon (ingår även tillagning)
  • Diska
  • Städa mammas kök

Det går lite i slow motion som ni säker förstår, och nu är jag helt slut. Jag orkar ju inte med sådana här övningar med en förkylning i kroppen. Jag hör hur jag låter mer och mer som en karl. Jag tänker mer och mer på den där reklamen "Och ni tjejer snackar om att föda barn. Ni skulle bara veta hur det känns när en kille är riktigt förkyld". Minns ni den? Jag känner mig nog lite som honom. Men till skillnad från karlarna så ligger jag åtminstone inte bara i soffan och dricker whiskey.





*Fotnot: Okej, jag har ärligt talat inte städat mammas kök, men jag ska och jag har bara glasen att diska upp... och några grytor. Men annars är allt sant.


Kommentarer
Postat av: D

HAHAHA Men det år ju sant , Man är döende vid en kraftig förkylning å varför inte bota det med en liten whiskey lr två ;P



Å ni tjejer snackar om att föda barn humpf... :D

2010-10-15 @ 13:58:04
Postat av: JENNY

Lätt bästa! :)

2010-10-16 @ 09:07:44
URL: http://jennyjanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0