Småland igen.

Snart Småland igen! Om 45 minuter ungefär åker jag hem till Nina igen. Ännu en jobbvecka återstår. Men det är skönt. Två kvällar denna vecka, det gillar vi. Nu väntar jag på att mamma ska blir färdig med maten, det luktar gott! Vilken service jag har. Här hemma lagar mamma mat, hos Nina lagar Nina mat. Jag gjorde det en dag förra veckan. Det vill säga att jag gick ner till ica och köpte en grillad kyckling. Mycket avancerat.

Så, nu ska jag packa det sista. Kan man något annat än att älskar att ägna varje söndag åt att packa väskan en vecka framöver? Ja, det kan man. Nåja, snart färdigt. Desperate Housewives-reprisen ikväll då.

Catjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0