Snart beger jag mig till Småland igen.

Prosit sover så gott. Eller, förhoppningsvis gott. Jag var uppe nyss och klappade honom en stund, men efter tag visade han att han ville vara ensam. Det kändes rätt skönt, eftersom han kommer att få vara just det. Ensam. Under veckorna.

Jag är snart färdigpackad. Har gjort en ny spellista i mobilen som jag kan lyssna på när jag åker upp till min älskling Nina. Så snart bär det av mot Småland igen. En veckas arbete. Prosit ska på återbesök på djursjukhuset på tisdag men mamma och lillasyster har lovat att ta dit honom. Antagligen ska han dit på fredag igen, när jag naturligtvis jobbar, men jag ska försöka se om jag kan ordna detta på något sätt.

Vi hörs när jag är uppe hos Nina igen. Mamma har lovat att låna ut telefonen till Prosit så att han kan uppdatera sitt eget mående. Jag lovar att vidarebefordra sms:en till bloggen.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0