Sömn som medför trötthet.

God morgon.

Inatt har jag nog drömt allt som går att drömma, vilket gör att sömnen medför trötthet. Helt slut är jag. Men det är ingen idé att försöka klaga eller något, för jag måste ändå göra mig i ordning inför jobbet. Nu. Ska köra tidigare eftersom väglaget är aningen opålitligt.

Får se sen om jag ska ringa doktorn med och rådfråga  lite om mitt öra. Det tjuter i det och det känns fortfarande som om jag är under vatten. Men vi får se hur det beter sig sen.

Efter jobbet beger jag mig hemåt, mot Blekinge. Slutar redan halv tre idag, så det är skönt för då kommer jag iväg lite tidigare. Träffa mitt håriga lilla monster som blir friskare för var dag som går. Men nu måste jag verkligen skynda mig. Vi hörs senare. Idag är fredag förresten, det betyder även Fredagsfräckis lite senare.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0