Sömnbrist.

God morgon.

Till att börja med kan jag ju säga att min kropp hade behövt 10 timmars sömn till. Det känns så i alla fall. Dötrött är jag. Ändå har jag sovit ganska bra i natt, men det är väl sömnbristen sen igår natt som visar sig nu. Tur att jag jobbar kväll imorgon, för då kan jag få sova ut. Blir antagligen en power nap på lunchen idag, så ska denna dag gå finfint ändå.

Det löste sig med bil förresten (om ni nu inte redan listat ut det). Småland it is. Även att min vän behövde sin bil denna vecka, fick jag låna den ändå. Det kallar jag vänskap. Ibland undrar jag hur jag skulle klara mig utan mina vänner. Antagligen inte särskilt länge.

Jobbet väntar, hörr'ni. Hörs senare idag.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0