Träffa Prosit!

För idag är ingen vanlig da' för idag är det stora Prosit-da'n. Vi ska få träffa Prosit, för vi ska få träffa Prosit, för vi ska få träffa Prosit, tjalalala.

Vi ska åka ner till honom vid klockan ett. Vi ska dock stanna och köpa lite färdkost så vi kommer vara hos honom runt halv tre-tre. Åh, va jag längtar. Det verkar som om vi kan få hem honom idag. Idag har han fått lugnande och nytt morfinplåster, så han är lite dåsig, men det är nog bara bra tror jag. Att få sova sig igenom de första dygnen måste vara det bästa tror jag.

Men, inget är säkert. Vi kanske får ta med honom hem. Det bedömer veterinärerna när vi kommer. Och han måste komma på återbesök. Helt underbart djursjukhus i Hässleholm. 20 stjärnor av 10 får de än så länge av mig.

Nu ska jag göra mig i ordning.

Tjing så länge!

Kommentarer
Postat av: Modekatt

Åhhh vad roligt!Hoppas hoppas verkligen att du får ta med honom hem!

Har tänkt massa på det lilla gullet :)

2010-10-02 @ 13:06:47
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0