Facebook, att ha eller inte ha?

Jag funderar faktiskt på att ta bort min Facebook. Även om den ger mycket glädje och det hjälper en att hålla kontakten med många, så finns det så himla många som man inte vill ha att göra med. Det spelar ingen roll om man är vän med dem eller inte, för mailen går alltid att använda. Kan man spärra att någon mailar en fast man inte är vänner? I så fall är problemet löst. Om inte, så funderar jag över om det är värt att ha kvar Facebook. Jag menar, de jag älskar och har närmast, de finns ju i närheten. De har jag ju kontakt med på annat sätt. Så, vad är meningen med Facebook? Att folk jag inte vill ha att göra med kan kontakta mig ändå? Helst av allt hade jag velat ha mitt eget forum, där jag bestämmer. Men sån datanörd är jag inte, att jag skulle reda ut det.

Så, vad är det rätta? Att ta bort Facebook, eller inte? Det är frågan.

Som att denna ambivalenta tjej skulle kunna veta vad som är bäst för henne. Lika troligt som att en anka skulle bita henne i lilltån.

(Gammal bild)


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack du:)

hoppas du får en fin fredagskväll:)

2010-10-15 @ 19:19:17
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0