Lurade skiten ur mig.

En old friend ringde till mig idag. Jag hörde inte vem det var. Så här började konversationen:

Vän: Socialstyrelsen i Karlshamn!
Jag: Hej, du hade sökt mig.
Vän: Är det Anna?
Jag: Ja.
Vän: Var jobbar du nu?
Jag: På Mossle Rehab, Värnamo.
Vän: Bra, då stämmer det. Du har fått en anmälan på dig här.
Jag: Va, fan! Skojar du med mig eller?
Vän: JA! Det är ju XXXXX.

Snacka om att skrämma skiten ur mig. Hjärtat satt bokstavligen i hjärtgropen. En anmälan? På mig? I Karlshamn? Guud! Så mycket har ingen lyckats skrämma mig på länge! Jäkla slyngel. Så får man verkligen inte göra. Hade jag varit 70 hade jag nog kollapsat. Men, samtalet utvecklades och det var kul att höra ifrån en gammal vän!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0