Vilken ansträngande dag, alltså.

Pjuh. Vilken dag det varit. Jag sitter och jäser i soffan just nu. Följande ansträngningar har jag gjort idag:

1. Gått upp klockan 05.00.
2. Jobbat hela dagen.
3. Suttit på möte.
4. Tittat på när vinterskorna till bilen lastas in.
5. Tittat på när vinterskorna till bilen sätts på (ja, jag kom inte på något bättre uttryck).
6. Blivit bjuden på kaffe.
7. Ätit pizza i mängder.
8. Pressat ner kladdkaka för att säkert fylla magen ordentligt.
9. Duschat.
10. Förtvivlat suttit och försökt komma på en tionde sak till, men misslyckats.

Efter denna hektiska, ansträngande dag, ska jag nu sätta på lite te (eller titta på när Nina gör det) och sedan bara glo på Desperate Housewives. Underbara fruar.


Kommentarer
Postat av: luffi

Toppen att du är med!! =)



Har du hittat på något kuligt annars idag då? Det har varit rätt fint väder, eller ja i Halmstad i alla fall! =)

2010-10-26 @ 21:53:33
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0