Vinterdäcken måste på nu.

Det mesta är nu packat, men det är inte lätt att packa en två-veckors-väska. Det får gå, men jag undrar hur mycket jag behöver svära när jag kommer på allt jag glömt. Och inga pengar har jag över till att köpa nytt. Men det får gå. I värsta fall får jag vara "vardagligt klädd" på bowlingen som äger rum på fredag. Det löser sig alltid.

Nu har jag även sett hur kallt det blir i natt och jag som jobbar kväll hade gärna velat ha mina vinterdäck på ikväll. Men vem orkar byta så sent? Jag hade planerat att fixa det imorgon om min goa vän kan då, men under tiden har jag frågat en annan om eventuellt ikväll. Men jag tror inte det fungerar så. Men jag inväntar svar så får vi se sen. Önska mig lycka till, för det känns som om det är dags för vinterdäcken nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0