Bredaryd är oförskämt litet. Nästan olagligt.

Ja, nu är det bekräftat. Bredaryd är olagligt för litet. Detta accepteras icke längre. Är detta en naturlag eller? Bara för att jag badar och glömmer handduken i köket, och funderar under några få minuter hur jag ska komma åt den för att slippa springa naken igenom lägenheten, men ändå inte kommer på något annat sätt och skyndar mig till tusen, så vad får jag inte för meddelande sedan? Vad får jag inte om: "Varför springer du naken i Ninas lägenhet?" Hallå?! Det var typ fyra sekunder, och lik förbannat så ser någon mig. Nåja, jag svarade att jag bjuder på detta kalas. Vad mer kan jag göra liksom? Och hur stor är risken att någon man känner kör förbi just då. Alltså den lilla minimala riksen borde inte ens existera.

Meeen, hur mycket ska vi slå vad om att naturens lag kommer se till att jag snart får ett meddelande där det står: "Jag skojade bara! Och nu har du lagt ut det på bloggen, hahahahaha." -Jag slår vad om att jag snart får ett sådant meddelande. Då bjuder jag på detta också.

Nu vet ni alla att jag springer naken i Ninas lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0