Filmen SALT.

God förmiddag.

Jag har varit vaken ett tag, pratat i telefon och käkat lite frukost för en gångs skull. Fem i morse började mitt lilla åbäke att vakna och skulle leka, ha mat, han skulle bajsa, han ville ut, så då gick lite tid åt att försöka lugna honom så han inte skulle väcka hela huset. Hade jag haft mitt drömhus och bott där själv med Prosit, då hade jag inte brytt mig. Men när det finns andra som försöker sova blir det aningen störigt.

Jag hamnade på bio igår. Såg SALT. Den var faktiskt himla bra måste jag säga, även att Angelina Jolie var med. Det enda jag störde mig på under hela filmen var ju såklart hennes läppar, annars var den kanon. Lite överdriven kanske.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0