Gaah, orka!

Bihålorna tar kål på mig. Illamåendet kommer och går. Det går ju både magsjuka och förkylning runt omkring mig, så jag tror att kroppen inte riktigt kan bestämma sig för vilken av bacillerna den ska välja. Kroppen är lika ambivalent som mitt psyke. Om kroppen bara hade låtit bli att välja något. Då hade jag varit nöjd.

Jag borde göra ett besök i duschen, men vem orkar det när man mår så här? Om jag proppar i mig lite Alvedon, Treo och te i samband med soffslagg, tror ni det hjälper? -I alla fall en stund, så att jag kan duscha. Lillasyster ska ju ha flera tjejkompisar här idag, som ska sova över, och då känner man att lite fräschhet hade ju inte skadat då. Tänk om jag hade haft mitt eget, då hade jag sluppit bekymra mig över det, så hade jag kunnat ligga flåtig själv hemma och luktat illa. Ja, i detta läget hade jag hellre valt det, än duschen. Äckliga jag.

Nu: Soffslagg.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Moster

Se till att krya på dig! Snarast!

;-) Tycker synd om!!! ;-)

Kramisar

2010-09-23 @ 14:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0