God morgon. Nu är klockan lite över sex oc...

God morgon. Nu är klockan lite över sex och jag är redan färdig för att åka till jobbet. Jag börjar sju. Aningen tidigt kanske. Vilken skillnad det är när man bara har sig själv att samas med på toaletten. Sminket åkte på i en rasande fart och håret satte jag upp som hastigast för att, så gott det går, dölja de slitna topparna. Jag måste verkligen klippa till mig själv i helgen. Buhu, vill inte. Vill ju ha långt hår igen. På tal om något helt annat så har jag varit vaken sedan fyra i morse. Så jag ser min kväll framför mig. Te i soffan och en slappkväll framför tv:en. Precis som vanligt, så underbart. Nähäpp, nu ska jag se om det finns något att packa före avfärd. Tudeluu, så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0