Hej hej lunchen och hej hej vinterförkylni...

Hej hej lunchen och hej hej vinterförkylning. Jag är så tung i huvudet så det finns inte. Bihålorna värker och jag lider för tillfället av konstant huvudvärk. Halsen är torr men ändå inte, och det gör ont att andas. Men heeej, jag är inte bitter. Jag får inte i mig någon mat. Istället har jag bäddat ner mig i soffan under en filt och kommer stanna här under lunchen, vilandes, för att sedan ta nya tag. Imorgon går jag eftermiddag vilket betyder att jag har många timmar på mig att vila. Förhoppningsvis räcker det så jag snabbt blir fit for fight igen. Ville bara beklaga mig och få lite sympati just nu. Vila för mig, jobba några timmar till, inhandla en kam (eftersom jag glömde min i Blekinge) och sedan soffläge. Tjingeling så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0