Imorgon flyttar jag.

Åh, imorgon flyttar jag. Äntligen. Det ska bli så skönt. Få allt överstökat liksom. Det kan ju kännas jobbigt också att lämna ett förhållande, men det gör jag inte nu. Det blir mer som en lättnad. Det är ju detta jag vill. Det som har varit jobbigt är alla andras åsikter, hur folk dömer och tycker hela tiden. Oftast bryr jag mig inte om andras åsikter, men man är ganska känslig i just en sådan här situation. I alla fall jag. Man får skuldkänslor gentemot den man lämnar, samtidigt som det är det som är det rätta.

Men imorgon händer det. Då flyttar jag. Antagligen får jag inte med mig allt hem, men jag får låna att släp nästa helg istället och köra ner med allt. Men det viktigaste följer med imorgon. Imorgon liksom. Så himla skönt. Nu ska jag göra mig lite te, sedan blir det sängen för min del. Imorgon hinner jag packa det sista innan mamma och lillasyster kommer och hjälper mig. Najs, najs. Livet börjar ljusna igen. Härligt.


Mycket på gång, kan bli komplicerat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0