Jag, jag, jag.

Fan. Jag vill så gärna ha mitt hus, mitt drömhus. Jag vågar inte ens kolla om det finns kvar. Jag kommer gå ner i en depression ifall det är sålt. Please, kan någon ge mig ett jobb? Det hade betytt så mycket. Jag hade sluppit bo i flyttlådor, jag hade fått ha mitt eget, kollat på vilken film/TVkanal jag själv velat, lyssnat på min egen musik,  jag hade kunnat ha så många tjejkvällar jag bara vill, jag hade bjudit ner alla från Småland, och vi hade gjort hela Blekinge OCH Skåne osäkert. Vi skulle haft personalfest från avdelningen och Mossle. Åååh, va underbart det vore. Ett jobb, ja tack.

Jag har ett jobb jag kan söka. Eller de söker inga men som timanställd. Ryds brunn. Men pallar jag det? Kommer jag fixa det jobbet? Det är rätt tufft där. Tror jag. Orkar jag se allt vad Ryds brunn innebär? Jag känner att jag måste fundera ett tag till på om jag fixar det jobbet. Söker jag ett jobb vill jag känna att jag vet vad jag ger mig in på. Jag vill ha ett jobb, men jag vill kunna göra det bra också. Inte bara för att ha ett jobb. Gaah, jag klättrar snart på väggarna.

Kommentarer
Postat av: Robert

Tar du jobbet på Ryds brunn blir vi arbetsgrannar ju. :)

2010-09-24 @ 19:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0