Klipp av mig håååret (melodi: ta av dig skorna).

God morgon, god morgon, god morgon.

Det är så jag, varje morgon, intalar mig själv att morgonen är  god. Så att jag inte glömmer det liksom.

Om en stund ska jag och min rosa fara åka till jobbet. Efter jobbet ska vi åka två timmar till. Sedan ska vi (eller, tja, inte bilen, men låter trevligare med 'vi') bära lådor hela kvällen. Jag hade supergärna velat åka och klippa av hela mitt hår med. Det är ju totalt sönderslitet. Ungefär som kardat svinto. Jag vill ha mitt långa tillbaka, men det fungerar inte nu, när det ser ut som det gör. Så, har frisörerna i Olofström 'drop in' på lördagar eller sen fredagseftermiddag? Hade varit bra, så jag får väck allt hår, så slipper jag fundera på det. Done is done liksom.

Tjong!

Kommentarer
Postat av: Daniel

2010-09-10 @ 12:09:49
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Daniel

Hoppas du får frillan klippt!

2010-09-10 @ 12:10:00
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0