Kom nu!

Nu kan jag inte sluta tänka på min nya dator. Så fort min krånglar så mår jag bra. Då gjorde jag liksom rätt som beställt ny. Oftast brukar det ju vara så att de blir helt perfekta, krånglar inget, precis när man beställt och så känner man att man gjort ett misstag med att köpa en ny. Men nu tycker jag verkligen inte det. Det är ungefär lika som om man är sjuk och går till doktorn, då är man ju felfri när man väl är där. Samma sak om du lämnar in en mobil på lagning: "Hur länge har den krånglat?" "Ja, typ tre månader men denna vecka är den helt okej". Så typiskt. Men denna gång bryter jag naturlagen. Min dator flippar mer och mer för varje dag, och jag längtar så tills mina nya kommer. Så här ser den nya ut:

Come to mummy now.

 

Ps, Gud nåde er som dissar min nya dator. Den är perfekt till mig, nästan lika snygg som jag och  vi kommer bli ett bra team.


Kommentarer
Postat av: Linus

snygg juh..

hoppas bara den funkar lika bra som den är snygg...:D

2010-09-21 @ 17:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0