Längtar mig bort.

Jag är inne i en period då jag bara längtar och längtar. Jag längtar ju bort all tid. Jag längtar till att denna vecka ska ta slut. Då har jag (förhoppningsvis) fått min dator, mår bättre (slipper ha ont i magen och snora) och jag är ju inte alls sugen på att jobba. Förhoppningsvis hinner bilen bli lagad i helgen, så den går igenom besiktningen nästa onsdag. Så massa problem blir lösta under veckans gång. Att man ska behöva vara beroende av karlar angående bilen, det är illa. Men sen längtar jag även till att nästa vecka är över. Det kommer bli mycket körande nästa vecka. Hämta vinterdäck, köra hem och besiktiga bilen, tillbaka för att jobba, hem igen till helgen. Gaah. Orka. Jag vill att två veckor nu bara ska blåsa iväg. Jag som älskar att jobba, vad har hänt? Usch, idag gillar jag inte mig själv.


Surpuppa.

Kommentarer
Postat av: Mia

Nej, inte surpuppa. Trött och sliten. Synd om. Kram!

2010-09-21 @ 12:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0