Lite småfel här och var.

Neeej, the car gick inte igenom. Men om man ska tänka positivt så blev det inte akut körförbud åtminstone. En månad har jag på mig att fixa den. Eller jag, nej. Jag kommer köra in till en verkstad med besiktningspappret i högsta hugg och säga: 'Fixa'. Det är bra det. Och besiktningssnubben sa att det inte skulle bli så dyrt, och jag litar ju till fullo på honom. Jag hade ju nämligen fält kommentaren 'Du vågar inte säga att detta kommer att blir dyrt' -precis före.

Nåja, efter att ha köpt nya leggings och tagit mig ett fotbad, så är jag som en ny människa. Lite kaffe på detta och livet kommer att kännas lite enklare.



Prosit visar hur glad han är när jag tvättar fötterna.


Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0