Nina & jag.

God morgon.

Idag verkar ju bli en bra dag (inte dra förhastade slutsatser här inte). Jag sitter här med kaffet i högsta hugg och när det är urdrucket ska jag ta en dusch, sedan sminka mig och sedan ska mamma köra mig så jag kan hämta bilen av min vän. Sen bär det av till Småland för jobbelijobb. Alltså så skönt det är att allt löste sig. Efter jobbet får jag träffa min underbara kombo. Saknat henne så himla mycket. Och inte får jag se henne mycket denna vecka eftersom jag ska köra som en jojo mellan Olofström och Bredaryd denna vecka. Men efter denna vecka blir det (förhoppningsvis) som vanligt igen, om det går som planerat. Alltså, nästa vecka får jag träffa Nina varje dag/kväll. Längtar.


Hittade några bilder sen i påskas på mig och min älskade kombo. Vi som numera enligt Facebook har ett öppet förhållande tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0