Nu är de bara våra killar.

Eftersom jag inte får något stöd angående DETTA, så får ni helt enkelt inte se de fina grabbarna. De är numera bara mina och Ninas.

Nu ska jag snart lägga mig. Det har varit mycket att tänka på, på jobbet ikväll. När det är så blir man så nervös att man glömt något. Jag tror inte jag gjort det, men man vet aldrig. Det är lite läskigt. Å andra sidan är jag tillbaka på jobbet imorgon klockan sju, så.

Dessutom jobbade jag gratis i en timme idag. Jag glömde naturligtvis att stämpla in efter rast. Men jag slängde iväg ett mail om detta, så det ska nog ordna sig, hoppas jag. Och så hade jag glömt mina nycklar också. Jag skyller allt på hantverkarna, de rubbade alla mina rutiner och tankebanor.

Men nu säger jag god natt (med det sagt ingen garanti på att jag sluta snacka, nej inte snarka, snacka). Sov gott, för det ska jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0