Nu har jag packat det mesta. Det är verkli...

Nu har jag packat det mesta. Det är verkligen inte roligt. Jag undrar så hur jag ska få med alla mina blommor och mina lagda pussel. När det gäller pusslena så har jag dock en idé. De ligger ju på wellpapp-skivor, så ifall man snurrar in dem i gladpack kanske de överlever en färd på två timmar, eller vad tror ni? Det är enda möjligheten jag kan komma på i alla fall. Men när det gäller blommorna vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Några förslag? Förstår ni hur tomt det är utan Prosit här? Nog kan han göra mig galen (vilken man kan inte det liksom) men det är så tomt och tyst här. Saknar honom redan, hur ska jag klara hela veckan? Gaah... Nåja, nu är det strax läggdags för mig. Tröttheten börjar ta över. Sov gott med er sen. Tingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0