Ny, fin dator på väg. Tror jag.

Impulsiv som jag är beställde jag nu en ny dator. Wünderfult (bra tyska va?). Hoppas den kommer nu i veckan. Naturligtvis strulade jag till det i beställningen, men nu håller vi tummarna på att det bara var en jag beställde och att jag faktiskt beställde. Man vet aldrig säkert med mig. Hoho? Var tog orderbekräftelsen vägen liksom? Men, den kommer säkert.

Nu har jag gjort mig en kopp te. Det är jag värd. Förkyld och uppsvälld som jag är. Nåja, nu ska denna fladdriga datorbild stängas ner för kvällen. Lite tv-tittande sedan sängen.

Tjingelinatt.

Gammal bild, men ungefär så här såg jag ut i morse när jag visade att jag kunde nysa hundra gånger på raken.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: åhå! :) lägger upp din beskrivning och dom andras i ett inlägg på bloggen om någon timme eller så, kramar! :)

2010-09-20 @ 21:43:31
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0