Pros!t skolas in.

Nu är jag hos mamma. Håller på att skola in lille Prosit med de andra katterna. Det går bättre och bättre, men i början var det himla väsande, katterna emellan. Undrar lite vad de sa, och hur många svordomar de kan.

Bilen ska besiktigas idag. Jag är osäker på om den går igenom. Tycker att avgassystemet låter lite mycket, men vad vet jag? Om jag målar naglarna i fin färg och sätter på mig kortkort kanske bilen blir godkänd? Nej, idag blir det långbyxor. Kallt är det här kan jag lova.

Nu mår jag relativt bra igen, fit for fight liksom. Mitt nya favorituttryck. Nu ska jag göra mig i ordning för att sedan köra och köpa på mig en massa leggings tänkte jag. Lillasyster skall väckas med buller och bång så att hon kan följa med mig.

Ciao.


Kommentarer
Postat av: heidi

anna panna ska du flytta tillbaka till blekinge???

2010-09-03 @ 13:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0