Pust, stön och stånk. Eller vad heter det?

Nähäpp. Efter att ha bråkat med kassörskan om pris på varor, badat i lotion och sprungit naken i Ninas lägenhet så är jag nu helt slut. Efter alla turer med humör från att vara försöka visa sig från sin bästa sida även om irritationen håller på att koka över till att bli fruktansvärt trött på sig själv när man upptäckt att man köpt lotion istället för dusch creme och dessutom lagt det i badet, till att slutligen bli vansinnig på att jag glömt handduken ute i köket medför en viss trötthet. Så sängen är dit mina ben ska bege sig mot. Vi hörs imorgon mina chokladpuddingar. Natti.


Förresten, jag är nog världsbäst på långa meningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0