Ta-hand-om-mig-själv-kväll.

Åh, vad ovanligt. Jag har hela kvällen för mig själv. Eller ja, jag och katten Suss. Nina försöker vara duktig genom att jobba istället för att tänka på min Nina-abstinens. Men jag överlever. Jag tänkte pyssla om mig själv med ett bad och så har köpt hem popcorn. Underbart. Denna vecka får jag ju knappt se min kombo. Vi kommer jobba om varandra. Imorgon kväll hinner vi ses lite, men på torsdag jobbar jag kväll, och hon dag och på fredag kör jag till mamma. Det är faktiskt lite trist. Meeen, det kanske är det som gör att ett förhållande håller, att man inte ser varandra så mycket. Ja, jag menar vänförhållande. Förhållanden över huvudtaget, okej? Jag vet att det går snabbt att dra för hastade slutsatser, men nu behövde ni inte det. Andas ni ut.

Nähäpp, nu ska jag pyssla om mig själv.

Tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0