Tre på en gång.

God morgon.

Jo, men jag mår ganska bra nu. Relativt. Det känns som om jag är på bättringsvägen. Så jag ringer nog till jobbet idag och säger att jag kan jobba på söndag i alla fall.

Precis i detta ögonblick chattar jag med tre stycken samtidigt på msn. Det är alldeles för många. Jag måste tänka två gånger vad jag skrivit och till vem. Jag är duktig på att svara fel person. Koncentration i all ära.

Nu ska jag strax ta och göra mig redo för vad dagen har att erbjuda. Evelina ska jag träffa idag. Hon är ju hemma från Turkiet! Hon har varit där superlänge nu, och hon åker snart igen. Puuhuu. Men nu ska jag slänga i mig nåt att äta, sedan sminka mig och sedan ringa jobbet och säga att jag säkerligen kan jobba på söndag.

Tjing så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0