Urfreak.

Nu sitter jag och myser i soffan, med lite te. Jag har tydligen blivit en dricka-kvällste-girl under den senaste tiden. Det är så gott och varmt och mysigt. Ikväll smakar te´t kamomill. Jag tänkte prova och se om det stämmer som de säger, att man blir trött av det. Visserligen är jag redan trött, så jag vet inte riktigt hur tillförlitligt resultatet blir. Å andra sidan kanske man istället får sova hela natten. Jag läste lite artiklar i 'sömnskolan'. Jag kom fram till att jag sover som en 75åring. Ingen djupsömn och vaknar ofta. Jag vaknar ett antal gånger varje natt. Tittar på klockan men somnar som tur väl om igen, ganska fort. Ur-freak kanske jag är. Ni fattar? Ur - klocka - tid. Jag tittar på tiden hela tiden. Jag är så fruktansvärt långsökt och rolig.

Ur-freaket säger skål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0