Usch att hitta ett lik.

Nu är det strax läggdags för min del. Känns konstigt. Har sovit halva da´n och nu ska jag snart sova igen. Och trött är jag, så riktigt kry är jag nog inte, men förhoppningsvis på bättringsvägen.

Min kompis ringde för en stund sen och sa att de hittat ett lik i en sjö. Japp, ni läste rätt. Va mina kompisar får vara med om mycket. Och allt är inte särskilt roligt. Detta var ju fruktansvärt. Vännen är i chocktillstånd, men tror ni inte att journalisterna redan intervjuat henne? Äckliga journalistsvin. Att ni inte kan visa människor respekt när de är i chock.

Nåja, nu ska ja stänga ner datorn, och lugna ner mig själv. Har tagit mig en timme att skriva detta inlägg för att jag pratat med Sandra samtidigt, och datorns batteri dog nyss, så nu laddas den igen. Mycket omständigt.

Nattpuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0