Tisdagsvin.

Nu öppnades det en flaska vin här hos Nina. Vi tyckte att vi kunde unna oss det eftersom jag börjar sent imorgon. Efter en dag på jobbet, och att det är tisdag, så känns det lite som vardagslyx. Gott vardagslyx. Hej, jag dricker vin på en tisdag. Okej, jag ska inte överdriva, jag är bara inte van vid detta.

Jag har fortfarande inte fått tag i någon som fixar Prosit's kattlucka. Men detta skall fixas. Jag funderar på en vän till mig, men han kan bara engelska, vilket inte jag är expert på, vilket medför att det sms jag kommer knåpa ihop lite senare inte kommer vara särskilt läsvänligt. Men jag ska försöka, och göra mitt bästa. Ni kan få läsa det sen om ni vill.

Skål!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dåligt att ingen kan hjälpa dig med en kattlucka, måste ju finnas många händiga grabbar som gärna skulle vilja hjälpa dig.



Du får sparka på Max det var genom hans profil på facebook jag hamnade här, han anser sig ju händig iallafall.

2010-09-08 @ 22:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0